info@imtmc.ir (۰۲۱) ۴۵۱۴۱۰۰۰

مرکز خدمات بیت‌دیفندر ایران

با توجه به گسترش اینترنت و رشد بازار امنیت سایبری در جهان و در راستای نیاز روزافزون به حفظ امنیت سیستم‌های کامپیوتری و دستگاه‌های الکترونیکی در مقابل بدافزارها، مرکز خدمات بیت‌دیفندر ایران (bitdefendercenter.ir)، فعالیت خود را در زمینه حفاظت از داده‌ها و دستگاه‌های مشتریان خانگی و سازمانی آغاز کرده است.

مرکز خدمات بیت‌دیفندر ایران (bitdefendercenter.ir)، راهکارهای امنیت سایبری Bitdefender را بعنوان یکی از بهترین راه‌حل‌های امنیتی در جهان برای ارائه به مشتریان برگزیده است. شرکت Bitdefender با در اختیار داشتن زیرساخت‌های امنیتی گسترده در جهان که برای حفاظت از نیم میلیارد کاربر به کار می‌گیرد، راهکارهای هدفمند و همچنین مجموعه جوایز ارزشمند، توانسته است از سال ۲۰۰۱ به یک تامین‌کننده امنیت قابل اعتماد در جهان تبدیل شود. در واقع راهکارهای امنیت سایبری Bitdefender با کسب جوایز متعدد در سال‌های متوالی از لابراتوارها و موسسات معتبری که در زمینه بررسی و رتبه‌بندی محصولات امنیتی فعالیت می‌کنند نظیر AV-TEST ، AV-COMPARATIVES، VIRUS BULLETIN، PC MAG و ... توانسته‌اند طی ۱۷ سال برتری خود را نسبت به سایر محصولات امنیتی حفظ کنند. در حال حاضر محصولات امنیتی این تامین‌کننده در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فروش می‌رسد. همچنین این شرکت روزانه ۱۱ بیلیون جستجوی امنیتی را به منظور شناسایی و پیش‌بینی تهدیدات انجام می‌دهد تا بتواند حتی جدیدترین نوع آنها را در هر نقطه از جهان طی زمان ۳ ثانیه‌ بی‌اثر کند. 

مرکز خدمات بیت‌دیفندر ایران (bitdefendercenter.ir) علاوه بر انتخاب بهترین راهکار امنیتی برای مشتریان و ارائه لایسنس اوریجینال، موفق شده است با ایجاد سامانه پشتیبانی جامع برای خدمات خود، پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد. در همین راستا این مرکز با ارائه خدمات مشاوره، نصب و راه‌اندازی ویژه مشتریان سازمانی، بعنوان نماینده اصلی شرکت Bitdefender در ایران فعالیت می‌کند. 

لازم به ذکر است مرکز خدمات بیت‌دیفندر ایران (bitdefendercenter.ir) زیرمجموعه شرکت فناوری و مدیریت روز ایرانیان است که سابقه‌ بیش از یک دهه فعالیت در حوزه مشاوره و توسعه‌دهنده کسب‌و کار برای شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران را دارا است.